1399-10-06 13:23
496
0
72291
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

کاهش شیوع کرونا در گلستان/ وضعیت همچنان شکننده است

فاضل گفت: شهرستان های گرگان، کردکوی، بندرترکمن. بندرگز و آق قلا در وضعیت هشدار(نارنجی) و شهرستان های گنبد، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، رامیان، کلاله، علی آباد، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد هستند.

به گزارش گلستان ما، دکتر عبدالرضا فاضل در جلسه ستاد پیشگیری بیماری کرونا که در استانداری برگزار شد،گفت: از زمان اجرای محدودیت های کرونایی در سطح استان و همکاری صنوف و مردم، روند ابتلا و بستری کووید ۱۹در استان گلستان رو به کاهش است که با تداوم این روند، شرایط بهتری را در استان خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه گلستان در حال حاضر در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا است، خاطرنشان کرد: شهرستان های گرگان، کردکوی، بندرترکمن. بندرگز و آق قلا در وضعیت هشدار(نارنجی) و شهرستان های گنبد، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، رامیان، کلاله، علی آباد، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد هستند.

وی افزود: در حال حاضر454 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، که این عدد نسبت به هفته قبل با کاهش مواجه شده است،  از این تعداد 99بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 37 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند.

 فاضل با اشاره به فوت 5 نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا در گلستان، عنوان کرد: در شهرهای با وضعیت زرد 2 سوم کارمندان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی 1 دوم در محل های کار خود حضور می یابند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.